Friday, January 29, 2010

twee levens

didi is gisterenochtend naar london vertrokken. hij is a.s zondagavond weer thuis, heel kort! wat zal hij moe zijn wanneer hij hier is. zo gek om 's ochtends 07.15 uur gedag te zeggen en vervolgens hem om 01.00 's nachts aan de telefoon te hebben wetende dat hij op heathrow airport staat. als hij reist slaap ik altijd veel lichter. heb een kort nachtje gehad want lennox werd om 06.00 uur wakker. vanochtend om 08.00 uur belde hij weer en toen was hij net in het hotel (00.00 uur engelse tijd). hij was uit eten geweest met zijn klant en ging naar bed. ik was op dat moment annissa aan het helpen aankleden. daarna naar beneden om te gaan ontbijten :). we hebben even twee verschillende levens, heel gek gevoel is dat. gelukkig is het maandag een feestdag hier dus kan hij nog een beetje bijkomen.

gisterenavond heb ik zo'n drie uur met mijn vriendin sabine aan de telefoon gezeten. we hadden nogal wat stof om uit te wisselen! eerst belde ze op onze huistelefoon maar daar was de batterij na twee uur non stop praten ineens van op. dus belde ik met mijn mobiel terug. toen we ineens op het slimme idee kwamen om te gaan skypen! hahahahah...ik lag pas na 00.00 uur in bed en toen belde didi me dus wakker om te zeggen dat hij goed was aangekomen. heb het voornemen om vandaag lekker bijtijds te gaan slapen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails