Thursday, January 21, 2010

krabbel de krabbel

zomaar even een berichtje. ik had gewoon zin om wat te typen hahahah...didi heeft vandaag zijn laptop thuis gelaten omdat hij de hele dag bij een klant zat dus nu zit ik er lekker achter. zijn beeldscherm is stukken groter dan wat ik heb en het is zo heerlijk typen :). annissa ligt op de bank te slapen en lennox in zijn bedje dus ik heb even wat tijd voor mezelf. de laatste tijd heb ik dat vrij weinig en ren van hot naar her. lennox is altijd bij me en hoe fijn dat ook is, soms voelt het beklemmend. hij hangt nu ook heel erg aan me dus gaat snel huilen/jengelen wanneer iemand anders hem draagt. des te meer geniet ik van de korte momenten op de dag dat ik even niks hoef. ik heb vanochtend mijn lidmaatschap van de sportschool opgezegd omdat ik er geen tijd voor had om er naartoe te gaan + mijn motivatie is even helemaal spoorloos verdwenen. ik ga wel weer eens wat aan m'n conditie doen zodra ik daar klaar voor ben en laat me niet ophaasten. ik mag echt niet klagen over hoe ik eruit zie nadat ik 7,5e maand ben bevallen. ik zit volgens mij weer op mijn oude gewicht. m'n buik mag wel wat strakker maar dat komt wel.

het gaat allemaal goed met ons hoor, we zijn heel gelukkig met elkaar en genieten er veel van. de weekenden proberen niet al te veel in te plannen en zijn dan vaak thuis. afgelopen weekend hadden we een oppas geregeld zodat we gezellig met z'n tweetjes uit eten te gaan maar die hebben we uiteindelijk afgebeld omdat we gewoon te moe waren. in plaats daarvan hebben we heerlijk voor de tv ons eten (ik pasta die didi voor annissa had gemaakt en didi eten uit de vriezer) opgegeten lekker met een glaasje wijn erbij. helemaal top!

omdat ik de laatste tijd zoveel dingen te doen heb had ik vandaag een a-sociale dag om het maar zo te zeggen. ik zou met wat vriendinnen afspreken die ik al een tijd niet had gezien maar ik had even de behoefte om niet sociaal bezig te zijn. op mezelf samen met lennox wat dingen doen. het was heerlijk om dat te doen en niet altijd maar dingen van te voren te plannen. ik merk dat ik ook wat losser daarin moet zijn. meer dagen openlaten en zien wat er gebeurt. morgen heb ik nog helemaal niks afgesproken + dat annissa een uurtje later op de creche blijft dus ik kan fijn gaan bedenken wat we gaan doen. zaterdag gaan we het nog een keer proberen en komt de oppas want we gaan met vrienden uit eten. even bijkletsen, de mannen zeker want die hebben elkaar echt in geen tijden gezien.

No comments:

Related Posts with Thumbnails