Thursday, September 24, 2009

nieuwsflash

mijn laptoppie is gisterenmiddag afgeleverd en ik ben er niet van weg te slaan!!! wat een luxe! een laptop MET webcam!!! ik zit de hele dag te skypen hahahah. dus ook niet echt goed voor me. ach ja, zo gaat het altijd met nieuw spul. het nieuwe zit er nog aan en dat zal langzamerhand gaan slijten. dan vind ik 'm vanzelfsprekend en kan er niet meer zonder zeg maar. normaliter skype ik alleen 's weekends met m'n moeder, zusje en vader. maar had m'n moeder & zusje gisteren al meteen gesproken hahaha. thanks danielle & heri, dankzij jullie heb ik er nu ook een alleen geen witte maar een paarse! wit& zwart was niet leverbaar bij ons :(.

mijn lieve nicht gwenda zou afgelopen maandag bij ons komen en voor een paar weken gezellig vakantie vieren. maar ze had giga pech! ik meen op zaterdag is ze aangereden door een scooter en is met haar hoofd op de grond gevallen! nu heeft ze een hersenschudding en mocht niet vliegen. erg he? nu moet ze de vakantie uitstellen. erg jammer en we vinden het zo erg voor haar! gwen, zodra je beter bent, boek dan maar meteen een nieuwe datum goed? jouw kamertje staat klaar :)

morgenavond landt onze goeie vriend patrick. hij is op de terugweg zeg maar. hij is eerst naar indonesie geweest en komt dan een paar dagen bij ons. dat vinden we erg gezellig en speciaal om hem hier te hebben. we gaan zaterdagavond met z'n drieeen op pad dus ik heb al oppas geregeld. zondagavond vliegt hij weer terug naar amsterdam.

van 17 - 19 oktober gaat de familie sutisna gezellig naar bangkok! jaaaa alsof we niet genoeg reizen :). een goeie vriendin van mij is daar met haar gezin naartoe verhuisd op het moment dat wij net terugkwamen uit nederland. we hebben elkaar helemaal geen gedag kunnen zeggen. dus gaan we ze opzoeken. de vluchten zijn echt niet duur en kan je vergelijken met easyjet. m'n vriendin heeft al een heel programma voor ons gemaakt. het klinkt erg leuk en we hebben er heel erg veel zin in. ik neem onze mooie camera mee dus de foto's volgen! een andere vriendin van me vertrekt maandag naar adelaide met haar hele gezin. ze komt oorspronkelijk uit engeland en heeft twee jaar hier in kuala lumpur gewoond. nu gaan ze daar een bestaan opbouwen. morgenochtend zie ik naar nog en zondag geeft haar dochtertje een afscheidsfeestje. als het goed is gaan er voorlopig geen vrienden weg. maar dat kan morgen weer anders zijn.

ik had vorige week vrijdag een afscheidsfeestje van de vriendin die naar adelaide gaat verhuizen en ze had het zo leuk gedaan! het was maar een groepje van acht vriendinnen, ze had indiaas eten gehaald wat erg lekker was, er kwam een schoenmaker langs die een op maat gemaakte schoen voor je kon maken. een eigen model of een bestaande. over een week zijn ze als het goed is af en zullen we zien of het echt zo mooi is geworden als dat de voorbeelden in zijn boek er uit zagen :), ze had een masseuse laten komen en iedereen kon een half uur gemasseerd worden! dat heb ik ook lekker gedaan en deze mevrouw genaamd 'yan' vertelde me dat ik m'n flubberbuik kan laten verdwijnen door het te laten masseren. hot stone massages schijnen ook heel goed te zijn. dus ik ga zeker binnenkort bellen om een afspraak te maken. ze komt dan bij je thuis luxe he? ze doet ook aan baby massage. kan ik lennox ook meteen laten doen hihihihi.

ik ga een fotografie-cursus doen bij de vriendin die onze mooie zwangerschaps foto's & van pasgeboren lennox heeft gemaakt. ze doet het in drie ochtenden en dan heb ik een basis van hoe onze nieuwe foto camera werkt. het is een genot om dat apparaat te gebruiken en binnen een handomdraai heb je een mooie foto. maar ik wil er meer mee kunnen. dus ga ik dat lekker volgen!

naar de sportschool gaan is nog niet gelukt :( de ochtend dat ik wilde gaan was ik zo verschrikkelijk omdat kleine lennox om 03.30 uur wakker werd en wilde drinken. eer ik met hem klaar was en weer in slaap was gedommeld ging de wekker praktisch al. dus we moeten maar even kijken wanneer het realistisch om weer aan m'n figuur te werken. ik mag niet klagen want ik zit maar ongeveer 4 kilo van mijn oude gewicht af. van voordat ik mama was! nou en als afsluiter een mooie foto van mijn grote kleine beste vriend. x


No comments:

Related Posts with Thumbnails