Monday, August 10, 2009

twee maanden lennox

mijn kleine vriend moest vandaag voor controle naar de kinderarts. ik was erg benieuwd hoeveel hij was gegroeid en aangekomen. hij is maar 2 cm langer geworden MAAR 1,5 kilo aangekomen!!!! hij weegt nu bijna 6,9 kilo!!!! wat een dikkerd he? hahahahaha...dr. yong zei dat het allemaal goed was. hij kreeg vandaag drie inentingen :(. een in elk bovenbeen en een intenting werd via een pipetje in zijn mond gedaan. natuurlijk moest hij huilen en een keer vergat hij zowat adem te halen (aaaahhhh). ik had ook annissa's boekje meegenomen van de kinderarts uit singapore want ik wilde weten of zij alle inentingen nou al had gehad. gelukkig wel en ze moet er pas weer een wanneer ze zes is! het zou kunnen dat lennoxje vanavond koorts gaat krijgen van al die rommel in zijn kleine bolle lijfje dus ga ik zo af en toe bij hem kijken. net had hij gelukkig nog geen verhoging. hij lag lekker in zijn bedje te slapen. zijn eerstvolgende controle is halverwege september weer. vannacht heeft hij weer door de nacht geslapen! van 19.00 uur tot 06.00 uur 's ochtends. dit is nu al drie keer achter elkaar gebeurd dus ik hoop dat hij het blijft doen.

No comments:

Related Posts with Thumbnails