Tuesday, August 18, 2009

nog 3 nachtjes slapen...

& dan vertrekken we naar amsterdam! annissa kan nu echt niet meer wachten :). ze vind het zo spannend! haar plan was om alleen maar films te gaan kijken in het vliegtuig. waarop ik zei dat we eerst zo lang mogelijk zouden proberen te gaan slapen. zodat we niet zo brak aankomen op schiphol. we zullen het zien! we hebben de koffers nog niet ingepakt maar we hebben wel al besloten welke we gaan meenemen :). dat is al iets toch? de kleren van de kids liggen klaar en morgenochtend ga ik bij een vriendin langs van wie ik wat warme kleertjes voor lennox kan lenen. maar als ik de weersverwachtingen van nederland hoor wordt het mooi en warm weer! niet zo'n grote overgang voor ons dus. deze week ben ik met allerlei vriendinnen aan het afspreken om ze nog even te zien voordat we drie weken weg zijn. op de valreep hebben we besloten om een paar dagen naar barcelona te gaan. m'n zusje gaat ook gezellig mee! we huren een apartement vrij centraal van alles. we gaan van 25-27 augustus. heerlijk! we zijn er al een keer eerder geweest en vonden het erg leuk.

onze parttime hulp zal op de katten passen en komt drie keer per week langs, onze buren zijn ingelicht dat we weg zullen zijn, de tuinman is vandaag geweest en komt pas 15 september weer, annissa's creche heeft aankomende week ook vakantie maar moet wel ingelicht worden dat zij daarna nog met vakantie is, ik heb de taxi voor vrijdagavond geboekt, nog wat laatste boodschappen halen. didi is sinds gisteren in jakarta voor werk en vliegt morgenochtend terug. hij gaat dan meteen door naar het kantoor. donderdag nog op en neer naar singapore. vrijdag zijn laatste dag (die gekkenhuis zal zijn denk ik) en dan heeft mijn reden voor bestaan eindelijk vakantie! daar is hij wel aan toe hoor!

ons programma zal ongetwijfeld overstromen maar we zullen er weer ontzettend veel van gaan genieten. om al onze lieve vrienden en familieleden weer te kunnen omhelzen en van persoon tot persoon een leuk gesprek te kunnen hebben. en om kleine lennox aan iedereen voor te stellen! iets wat we destijds ook met annissa hebben gedaan. bijzonder om dat weer mee te mogen maken. mijn oma gaat haar achterkleinzoon ontmoeten...best emotioneel. en zo ook mijn vader en zusje hebben lennox nog niet ontmoet maar alleen via skype kunnen bewonderen. speciale momenten gaan er komen en deze zal ik voor de rest van mijn leven koesteren!

No comments:

Related Posts with Thumbnails