Wednesday, June 24, 2009

2,5e week oud

en dan heb ik het natuurlijk over onze lennox :). hij is alweer 2,5e week oud en we zien hem veranderen. hij is een heerlijk rustig mannetje die alleen maar huilt wanneer hij honger heeft of zijn armpjes uit zijn ingebakerde doek heeft gekregen. hij vind in bad gaan niet leuk maar hij ging laatst met didi onder de douche en daar gaf hij geen kik! de geling is nu ook zo goed als weg. alhoewel zijn ontlasting nog wel knalgeel is komt dat denk ik gewoon door de moedermelk die hij alleen maar binnen krijgt. hij blijft nu ook langer drinken, iets waar ik heel blij mee ben. zijn kleur ogen zijn lichbruin aan het worden. ik kan niet stoppen om er naar te kijken wanneer hij die enige keer wakker is en ik ze kan bewonderen. op deze foto lijkt hij ontzettend veel op annissa toen ze zo klein was. ik schrok er gewoon een beetje van toen ik de foto voor het eerst zag.

annissa is een hele lieve grote zus die ons ontzettend goed helpt. ze vertelt aan iedereen met veel trots dat ze een broertje heeft gekregen en ze is hem alleen maar aan het knuffelen. uiteraard aan de andere kant kan ze heel erg vervelend zijn en niet luisteren. maar dat is gewoon een reactie op de nieuwe gezinsvorming. trekt allemaal wel weer recht! ze krijgt nog steeds voldoende aandacht.

ik voel me ook met de dag beter. erg fijn om te merken dat m'n lichaam steeds meer als de oude voelt. ik heb geen last meer van stuwing, m'n wond is volgens mij geheeld, geen last meer van m'n rug, tepelkloof is over. het leven van een vrouw die net is bevallen gaat niet over rozen! des te meer geniet ik er van dat het voorbij is. en ik m'n oude kleren meer en meer aan kan. m'n buik is grotendeels weg. er zit uiteraard nog wel een buikkie maar niks in vergelijking toen lennox er net uit was. toen leek ik nog zwanger hahahaha. in september ga ik weer naar sportschool en voor nu doe ik het heerlijk rustig aan. een ding per dag is voldoende.

1 comment:

Herman Scholten said...

Hoi Rosalie,

nog gefeliciteerd met de kleine. Ik ben een beetje te laat, maar ik heb de blogs enz. al een poosje niet gevolgd vanwege een beetje druk leven.
Leuk hoor, een tweede kindje, geeft weer een hele reuring.
Ik lees dat alles goed gaat, gelukkig.
Heel veel plezier toegewenst.

groetjes,
Herman

Related Posts with Thumbnails