Thursday, April 1, 2010

april fools

dat is het vandaag, om iedereen in de maling te nemen :) ik heb nog niks bedacht maar misschien moet ik dat wel doen. m'n moeder is hier precies een week en ze heeft het heheel erg naar haar zin. ze doet heel veel met ze. de kinderen zijn helemaal aan haar gewend en lennox gaat soms zelfs huilen wanneer ze wegloopt. annissa's verjaardag was geslaagd. het huis was vol. we hadden allerlei lekkere dingen gemaakt & de eettafel stond vol. ze is heel erg verwend. volgend jaar gaan we het wat kleiner houden. de foto's van haar verjaardag staan op de onderstaande link:

http://www.facebook.com/album.php?aid=167877&id=532862006&l=6c2650aa59

trouwens, annissa wilt geen oorbellen meer in :( jammer he? ik had haar knopjes eruit gehaald zodat haar gaatjes een beetje rust zouden hebben en ik ze kon schoonmaken. maar dat was al een probleem want ik mocht er niet aan zitten. toen ik er andere knopjes in wilde doen deed het haar pijn en wilde ze meteen niet meer. we hebben meerdere malen geprobeerd haar over te halen maar het lukt echt niet. ze beseft dat ze gaatjes gaan dichtgroeien en dat vind ze niet erg...nu draag ik haar kleine oorknopjes :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails